Zákaznická podpora: +420 222 367 900 (od 8:00 - 17:00)

Keramický hrnek LOUSA, 350 ml - zelená/bílá

Keramický hrnek LOUSA, 350 ml - zelená/bílá

Barevný keramický hrnek s bílým vnitřkem a objemem 350 ml. Hrnek má speciální povrch, aby gravírované logo mělo stejnou barvu jako vnitřek hrnku. V dárkové krabičce.
více
Vyberte barvu:
Dostupnost Počet Cena/ks
2 885 ks
Dostupnost:
2 885 ks skladem
+ 900 ks od 22.07.2024
+ 2 016 ks od 21.09.2024
99,05 Kč
Chci zboží s vlastní grafikou
(podklady nahrajete později)
Cenový rozsah dle množství
75,17 - 99,05 Kč bez DPH
90,96 - 119,85 Kč s DPH
Množstevní sleva
až -24 %
Předpokládaná doba doručení 2 - 4 pracovních dní.
Hromadná objednávka

Koupit vzorek

Popis

Barevný keramický hrnek s bílým vnitřkem a objemem 350 ml. Hrnek má speciální povrch, aby gravírované logo mělo stejnou barvu jako vnitřek hrnku. V dárkové krabičce.

Vlastnosti

Země původu - zdrojová data dodavatele CN
Počet ks v kartonu 36
Váha produktu 328 g
Materiál keramika
Počet kusů v balení 1 ks
Hlavní barva Zelená
Rozměry produktu ø82×96 mm
Minimální množství pro objednání (MOQ) 0

Možnosti potisku

Gravírování

Jedna z nejtrvanlivějších technologií brandingu nabízí přesné a odolné motivy vygravírované přímo do povrchu propagačního předmětu. Díky tomu má motiv dlouhou životnost. Laserové gravírování je vhodné pro branding kovových či pokovených předmětů, dřeva či plastu.

Potisk reklamních předmětů

Používáme nejmodernější technologie potisku. V závislosti na složitosti motivu, počtu kusů k potisku i materiálu předmětu vám chytrý košík vybere nejvhodnější a nejvýhodnější technologii potisku. Máte-li přesnou představu a ze zkušenosti preferujete jednu vybranou technologii, obraťte se na naše obchodníky, pomohou vám.

Ekonomický potisk reklamních předmětů

Ekonomická technologie potisku reklamních předmětů je vhodná především pro tisk menších log a motivů (cca do 7 cm). Motivy mohou mít až 4 barvy, ale není možné tisknout plynulé barevné přechody. Potisk neodolá myčce nádobí, proto u předmětů, kde je tento předpoklad, doporučujeme odolnější technologie potisku (např. gravírování nebo odolný potisk).

Odolný potisk reklamních předmětů

Technologicky velmi náročný způsob brandingu reklamních předmětů ze skla a keramiky. Využívá přímých barev, proto není vhodný pro plnobarevné motivy a loga. Předměty potištěné výpalem je možné mýt v myčce nádobí, aniž by došlo k poškození tištěných motivů.

Volitelné tiskové pozice

Dokola
Dokola
Naproti ucha
Naproti ucha
Pro leváka
Pro leváka
Pro praváka
Pro praváka
Spodní část
Spodní část

Jak funguje chytrý košík

Jak připravit tiskové podklady

Náš tým je tu pro vás

Nevíte si rady? Kontaktujte některého z našich odborníků, který vám poradí s výběrem a nákupem. 

teamwide