Reklamace
Vyřízení reklamace je rychlé, ke každému problému se stavíme čelem. Děláme vše pro to, aby k vám vždy dorazilo zboží přesně podle vašich představ, máme přísný systém výstupní kontroly kvality, ale ani nám se ale občas nějaká chyba nevyhne. Jak postupovat v případě, že zboží není kompletní, má vadu nebo neodpovídá vámi schválené objednávce?
Reklamace krok za krokem
# Vyřízení reklamace
Reklamaci řešíme vždy co nejrychleji a k vaší spokojenosti, obvykle do 14 dnů, maximálně však do 30 dnů. Výjimku mohou tvořit objednávky zboží na míru, kdy reklamované zboží nahrazujeme novým.
# Výstupní kontrola kvality
Máme nastavené přísné interní procesy. V případě, že při kontrole zjistíme pochybení, zahajujeme novou výrobu tak, abychom vám zboží dodali co nejdříve a v plné kvalitě.
# Poškozená krabice
Pokud vám dorazí zásilka s viditelně poškozeným obalem či páskou, kontaktujte svého specialistu, poradí vám, jak postupovat s reklamací u dopravce.
Náš tým je tu pro vás
Nevíte si rady? Kontaktujte některého z našich odborníků, který vám poradí s výběrem a nákupem.