Technologie potisku
Představujeme vám technologie potisku, které můžete využít pro označení reklamních předmětů a textilu vaším logem nebo jiným motivem. Každá z nabízených technologií má své výhody, specifika, ale i omezení. Roli hraje nejen materiál a velikost samotného předmětu, ale také složitost motivu nebo požadovaný termín dodání zboží. Díky chytrému košíku nemusíte dlouze přemýšlet o volbě specifické technologie. Z nabídky stačí vybrat jednu ze 4 základních technologií: potisk, výšivka, ražba a gravírování. Chytrý košík vám následně vybere tu nejvýhodnější technologii potisku, a to jak s ohledem na kvalitu potisku, tak i na výslednou cenu.
Čtyři základní kategorie brandingu
Potisk
Používáme nejmodernější technologie potisku. V závislosti na složitosti motivu, počtu kusů k potisku i materiálu textilu nebo předmětu vybere chytrý košík nejvhodnější a nejvýhodnější technologii: sítotisk nebo sítotiskový transfer, digitální tisk nebo digitální transfer, sublimaci nebo tamponový tisk.
Výhody potisku
Potisk zahrnuje několik různých technologií, je tak možné potisknout téměř jakkoliv propagační předměty i textil..
Výšivka
Výšivka je vhodná pro branding reklamního a pracovního oblečení a reklamních předmětů z textilních materiálů. Je reprezentativní, má vysokou odolnost a dlouhou životnost. U složitějších motivů může být však cena vyšší.
Výhody výšivky
Výšivka je oblíbená pro branding reprezentativního oblečení. Má dlouhou životnost a vysokou odolnost.
Ražba
Ražba je bezbarvou technologií brandingu reklamních předmětů z kůže, umělé kůže, papíru či textilu. Ražba nabízí dvě varianty – sleporažbu a folioražbu. Při použití sleporažby mají výsledné motivy barvu lehce tmavší než okolní materiál. Motivy folioražbou jsou vyplněny barevnou fólií – nejčastěji stříbrnou či zlatou.
Výhody ražby
Ražba je technologie vhodná pro luxusně vypadající branding nejčastěji kalendářů, diářů či zápisníků. Má nejen elegantní vzhled, ale i dlouhou životnost.
Gravírování
Jedna z nejtrvanlivějších technologií brandingu nabízí přesné a odolné motivy vygravírované přímo do povrchu propagačního předmětu. Díky tomu má motiv dlouhou životnost. Laserové gravírování je vhodné pro branding kovových či pokovených předmětů, dřeva či plastu.
Výhody gravírování
Jedna z nejtrvanlivějších technologií brandingu nabízí přesné a odolné motivy vygravírované přímo do povrchu reklamního předmětu.
Více o technologiích brandingu
Máte přesnou představu o technologii potisku, kterou byste na vaše propagační předměty rádi použili? Pak neváhejte kontaktovat naše specialisty, rádi vám poradí, doporučí nejvhodnější řešení a vytvoří s vámi objednávku. Přehled všech technologií včetně jejich výhod a nevýhod najdete níže.
Náš tým je tu pro vás
Nevíte si rady? Kontaktujte některého z našich odborníků, který vám poradí s výběrem a nákupem.