Zákaznická podpora: +420 222 367 900 (od 8:00 - 17:00)

Reklamní předměty Textil a oděvy Pracovní oděvy Elektro a USB Kalendáře a diáře Reklamní tašky Tiskoviny Jídlo a nápoje
Skleněná dóza na koření LANAI s bambusovým víčkem a lžičkou, 300 ml - transparentní / přírodní

Skleněná dóza na koření LANAI s bambusovým víčkem a lžičkou, 300 ml - transparentní / přírodní

Dóza na koření vyrobená z borosilikátového skla s bambusovým víčkem a lžičkou. Objem nádoby 300 ml. Ideální pro skladování cukru, koření nebo ořechů.
více
Vyberte barvu:
Dostupnost Počet Cena/ks
0 ks
Dostupnost:
0 ks skladem
+ 5 000 ks od 22.03.2025
100,54 Kč
Přidejte si Vámi požadované technologie na tento produkt
Kupujete si zboží bez potisku, výšivky nebo jiné technologie
Cenový rozsah dle množství
62,09 - 100,54 Kč bez DPH
75,13 - 121,65 Kč s DPH
Množstevní sleva
až -38 %

Koupit vzorek

Popis

Dóza na koření vyrobená z borosilikátového skla s bambusovým víčkem a lžičkou. Objem nádoby 300 ml. Ideální pro skladování cukru, koření nebo ořechů.

Vlastnosti

Země původu - zdrojová data dodavatele CN
Počet ks v kartonu 50
Váha produktu 140 g
Materiál bambus, sklo
Počet kusů v balení 1 ks
Hlavní barva Průhledná
Rozměry produktu ø80×90 mm
Minimální množství pro objednání (MOQ) 0

Možnosti potisku

Gravírování

Jedna z nejtrvanlivějších technologií brandingu nabízí přesné a odolné motivy vygravírované přímo do povrchu propagačního předmětu. Díky tomu má motiv dlouhou životnost. Laserové gravírování je vhodné pro branding kovových či pokovených předmětů, dřeva či plastu.

Potisk reklamních předmětů

Používáme nejmodernější technologie potisku. V závislosti na složitosti motivu, počtu kusů k potisku i materiálu předmětu vám chytrý košík vybere nejvhodnější a nejvýhodnější technologii potisku. Máte-li přesnou představu a ze zkušenosti preferujete jednu vybranou technologii, obraťte se na naše obchodníky, pomohou vám.

Ekonomický potisk reklamních předmětů

Ekonomická technologie potisku reklamních předmětů je vhodná především pro tisk menších log a motivů (cca do 7 cm). Motivy mohou mít až 4 barvy, ale není možné tisknout plynulé barevné přechody. Potisk neodolá myčce nádobí, proto u předmětů, kde je tento předpoklad, doporučujeme odolnější technologie potisku (např. gravírování nebo odolný potisk).

Odolný potisk reklamních předmětů

Technologicky velmi náročný způsob brandingu reklamních předmětů ze skla a keramiky. Využívá přímých barev, proto není vhodný pro plnobarevné motivy a loga. Předměty potištěné výpalem je možné mýt v myčce nádobí, aniž by došlo k poškození tištěných motivů.

Volitelné tiskové pozice

Dokola
Dokola
Přední strana
Přední strana
Vrchní část
Vrchní část

Jak funguje chytrý košík

Jak připravit tiskové podklady

Náš tým je tu pro vás

Nevíte si rady? Kontaktujte některého z našich odborníků, který vám poradí s výběrem a nákupem. 

teamwide