Zákaznická podpora: +420 222 367 900 (od 8:00 - 17:00)

Reklamní předměty Textil a oděvy Pracovní oděvy Elektro a USB Kalendáře a diáře Reklamní tašky Tiskoviny Jídlo a nápoje
Ekologický poznámkový blok ROSLYN s perem, formát A6 - limetková

Ekologický poznámkový blok ROSLYN s perem, formát A6 - limetková

Kapesní spirálový zápisník A6 se 70 čistými stranami recyklovaného papíru. Součástí je recyklovatelné kuličkové pero s modrým inkoustem a s biologicky rozložitelnými plastovými díly.
více
Vyberte barvu:
Dostupnost Počet Cena/ks
31 054 ks
Dostupnost:
31 054 ks skladem
33,31 Kč
Přidejte si Vámi požadované technologie na tento produkt
Kupujete si zboží bez potisku, výšivky nebo jiné technologie
Cenový rozsah dle množství
20,36 - 33,31 Kč bez DPH
24,64 - 40,31 Kč s DPH
Množstevní sleva
až -39 %
Předpokládaná doba doručení 2 - 4 pracovních dní.
Hromadná objednávka

Koupit vzorek

Popis

Kapesní spirálový zápisník A6 se 70 čistými stranami recyklovaného papíru. Součástí je recyklovatelné kuličkové pero s modrým inkoustem a s biologicky rozložitelnými plastovými díly.

Vlastnosti

Země původu - zdrojová data dodavatele CN
Počet ks v kartonu 100
Šířka kartonu v cm 30 cm
Výška kartonu v cm 23 cm
Délka kartonu v cm 33 cm
Váha produktu 90 g
Materiál recyklovaný papír
Počet kusů v balení 1 ks
Země původu Čína
Hlavní barva Limetková
Rozměry produktu 14X9X0,7 CM
48

Možnosti potisku

Gravírování

Jedna z nejtrvanlivějších technologií brandingu nabízí přesné a odolné motivy vygravírované přímo do povrchu propagačního předmětu. Díky tomu má motiv dlouhou životnost. Laserové gravírování je vhodné pro branding kovových či pokovených předmětů, dřeva či plastu.

Samolepka
Ekonomický potisk reklamních předmětů

Ekonomická technologie potisku reklamních předmětů je vhodná především pro tisk menších log a motivů (cca do 7 cm). Motivy mohou mít až 4 barvy, ale není možné tisknout plynulé barevné přechody. Potisk neodolá myčce nádobí, proto u předmětů, kde je tento předpoklad, doporučujeme odolnější technologie potisku (např. gravírování nebo odolný potisk).

Ražba

Ražba je bezbarvou technologií brandingu reklamních předmětů z kůže, umělé kůže, papíru či textilu. Ražba nabízí dvě varianty – sleporažbu a folioražbu. Při použití sleporažby mají výsledné motivy barvu lehce tmavší než okolní materiál. Motivy folioražbou jsou vyplněny barevnou fólií – nejčastěji stříbrnou či zlatou.

Volitelné tiskové pozice

První stránka
První stránka
Přední strana horní část
Přední strana horní část
Tělo pro praváka
Tělo pro praváka
Zepředu spodní část
Zepředu spodní část
Zezadu
Zezadu

Jak funguje chytrý košík

Jak připravit tiskové podklady

Náš tým je tu pro vás

Nevíte si rady? Kontaktujte některého z našich odborníků, který vám poradí s výběrem a nákupem. 

teamwide