Časté dotazy - FAQ
Seznam témat
Máme rozsáhlý showroom v pražské Hostivaři. V showroomu si můžete prohlédnout propagační předměty či vyzkoušet reklamní textil. Nákup zboží z showroomu, bohužel, není možný. Nezapomeňte si svou návštěvu rezervovat, ať se vám mohou naši obchodníci plně věnovat.
Délka výroby záleží na zvolené technologii, množství produktů a vytížení výroby. Konkrétní termíny zjistíte v košíku nebo v cenové nabídce od vašeho obchodníka.
Ano, vzorky můžete snadno objednat on-line. U detailu produktu najdete možnost "Koupit vzorek". Od každé barevné varianty i každé velikosti můžete objednat až 5 kusů produktu bez potisku.
Ano, s hlavními technologiemi, které používáme, se můžete seznámit na stránce “Technologie potisku”. Náš chytrý košík vám sám vybere nejvhodnější technologii potisku pro daný produkt podle vašich základních preferencí. Chcete-li zvolit jinou technologii, je třeba kontaktovat obchodníka, který s vámi probere možnosti a případné překážky.
Máte hned několik možností, jak můžete grafické podklady k objednávce přiložit. První možností je přímo v košíku při zadání objednávky. Druhou možností je nahrání podkladů do detailu objednávky (a to i po jejím odeslání) ve vašem zákaznickém profilu. V případě, že objednáte zboží s potiskem, ale grafické podklady nenahrajete ani jednou z výše uvedených cest, bude vás kontaktovat obchodník.
Ano, platbu kartou můžete zvolit při dokončení objednávky. Ihned po jejím potvrzení budete přesměrování na platební bránu, kde platbu jednoduše provedete.
Je to součást našich obchodních podmínek. U stálých zákazníků individuálně umožňujeme platbu na fakturu se splatností.
Do košíku můžete vkládat textil napříč velikostmi, barvami, modely, a dokonce i značkami. Košík ihned po jakékoliv změně ukáže výslednou cenu brandingu pro různorodý mix textilu.
Všechny tyto informace se dozvíte na stránce „Příprava grafických podkladů“. Najdete tam také návod, jak správně grafické podklady připravit.
Chytrý košík vás intuitivně provede celým nákupem, nemusíte mít obavy. V detailu produktu najdete vždy konkrétní možnosti pro daný produkt. Chytrý košík vybírá na základě počtu kusů a nastavených parametrů potisku vždy tu nejvýhodnější technologii podle vašich preferencí. Nemusíte se tak zatěžovat detailním výběrem (např u textilu stačí košíku předat informaci, zda máte zájem o potisk nebo o výšivku). Pokud však máte zájem o konkrétní technologii (např. sítotisk, sublimace...), můžete kontaktovat naše specialisty, kteří vám pomohou.
Ano, do košíku můžete přidat různé zboží napříč velikostmi, barvami, modely i značkami reklamního textilu i propagačních předmětů. Z obsahu košíku vám bude následně vypočítána množstevní sleva na zboží i potisk.
Na stránce každého produktu najdete záložku „Přesné rozměry“ a v ní přehlednou tabulku s údaji o velikosti daného textilu. Chystáte-li větší objednávku a máte obavu z toho, aby reklamní textil opravdu dobře seděl, neváhejte si objednat vzorek v dané barvě a velikosti.
Aktuální skladovou dostupnost najdete v detailu každého produktu. Údaje aktualizujeme každou hodinu. Po zadání konkrétního počtu kusů zjistíte i předpokládaný termín dodání produktů bez potisku. Zajímá-li vás termín dodání produktů s potiskem, stačí zadat v košíku všechny parametry potisku a termín dodání se vám zobrazí.
Výslednou cenu vaší objednávky ovlivňuje objednané množství propagačních předmětů a zvolená technologie potisku. Čím více předmětů objednáte, tím nižší je cena za kus. Čím složitější a barevnější motiv vyberete, tím je kusová cena vyšší. Náš chytrý košík vám vypočítá nejvýhodnější možnou cenu - započítává společné přípravy pro tisk a vybírá nejvýhodnější potiskovou technologii dle vašich preferencí (např. potisk / ekonomický potisk / laserové gravírování).
Množstevní slevu na zboží i na potisk poskytujeme automaticky. Výsledné ceny se zahrnutými množstevními slevami zjistíte v košíku nebo v cenové nabídce, kterou vám pošle obchodník.
Finální cenu produktů s potiskem zjistíte snadno přímo v chytrém košíku. Stačí do košíku přidat produkty, o které máte zájem, zvolit parametry potisku (velikost loga a jeho umístění) a svou preferenci (např.: potisk / ekonomický potisk) a košík vám sám vybere nejvýhodnější technologii potisku.
Ano, nemusíte mít obavu. Uvádíme vždy finální cenu, a to včetně dopravy i případných grafických prací na zakázce.
Ano. Obsah košíku si můžete uložit do vašeho zákaznického profilu. Vznikne tak cenová nabídka, kterou můžete například konzultovat s kolegy ve firmě nebo si ji nechat schválit nadřízeným. Pokud budete mít k cenové nabídce jakékoliv dotazy, stačí kontaktovat naše specialisty, říci jim číslo cenové nabídky a oni vám se vším pomohou.
Cenovou nabídku od obchodníka najdete ve svém zákaznickém profilu nebo e-mailu. Pokud se jedná o finální, bezvariantní nabídku, kterou akceptujete, můžete ji rovnou objednat on-line. V případě, že jste dostal nabídku s několika variantami vybraného produktu, musíte nejdříve svému obchodníkovi sdělit, o které z nabízených produktů budete mít zájem. Ten vám následně připraví finální cenovou nabídku, kterou snadno on-line schválíte a produkty tak objednáte.
Ano, s hlavními technologiemi, které používáme, se můžete seznámit na stránce “Technologie potisku”. Náš chytrý košík vám sám vybere nejvhodnější technologii potisku pro daný produkt podle vašich základních preferencí. Chcete-li zvolit jinou technologii, je třeba kontaktovat našeho specialistu, který s vámi probere možnosti a případné překážky.
Počet a velikost potiskových míst záleží jak na samotném předmětu, tak na vybrané technologii potisku. Konkrétní tiskové pozice u daného produktu najdete v záložce “Volitelné tiskové pozice”.
Co si jen budete přát. Umíme vše od prostého textu přes barevné logo až po plnobarevné fotografie. Samozřejmě vše v rámci možností daného produktu.
Nevadí, i s tím si umíme poradit. Naši grafici pro vás rádi připraví návrh loga včetně logomanuálu, v případě zájmu i kompletní CI. Zároveň si poradí i s přípravou vašeho loga pro tisk (v případě, že jej nemáte v požadované kvalitě pro tisk). Obraťte se na naše specialisty, pomohou vám.
Grafické podklady pro tisk vám rádi upravíme. Stačí v košíku zaškrtnou možnost, že nemáte k dispozici vhodné grafické podklady. Nezapomeňte přiložit všechny grafické podklady, které máte k dispozici, aby z nich naši grafici mohli připravit vhodné podklady.
Máte hned několik možností, jak můžete grafické podklady k objednávce přiložit. První možností je přímo v košíku při zadání objednávky. Druhou možností je nahrání podkladů do detailu objednávky (a to i po jejím odeslání) ve vašem zákaznickém profilu. V případě, že objednáte zboží s potiskem, ale grafické podklady nenahrajete ani jednou z výše uvedených cest, bude vás kontaktovat náš specialista.
Ano. Všechny dodané podklady nejdříve zkontrolujeme, poté připravíme náhledy a zašleme vám je ke schválení. Uvidíte tak umístění loga podle vašich požadavků na daném produktu. V případě, že je vše podle vašich představ, vytvoří naši grafici tisková data, která následně použijeme při výrobě.
Ne, bohužel, toto není možné. Tiskneme pouze na produkty z naší nabídky.
Počet barev v motivu určíte pouhým pohledem. Základní je, zda vidíte jednotlivé barevné plochy (tisk přímými barvami) či je motiv tvořen takzvanými barevnými přechody, tedy škálou barev, mezi kterými není možné najít jasnou hranici – typicky fotografie. Pozor, i bílá barva může být samostatnou barvou, a to v případě, že tvoří například pozadí motivu, který však nebudete tisknut na bílý podklad.
Vzorník barev Pantone je katalog standardizovaných barev, který slouží k jasnému určení odstínu dané barvy. Využijete jej v případě tisku přímými barvami. Existuje více druhů vzorníku Pantone. Dělí se například podle povrchu, na který se barvy aplikují apod.
Výslednou barevnost tištěného motivu do značné míry ovlivňuje také materiál předmětu a zvolená technologie brandingu. Barevné odchylce lze částečně předejít podtiskem motivu bílou barvou. Ta se však počítá jako další barva motivu a zvyšuje tudíž celkovou cenu objednávky. Chcete-li mít maximální jistotu, doporučujeme využít placeného předvýrobního vzorku, díky kterému získáte jasnou představu o výsledné barevnosti motivu na daném produktu. V případě realizace objednávky vám náklady za vzorek odečteme z ceny objednávky.
Nikoli. Přerušované linky v maketách a korekturách slouží pouze pro vymezení potiskových ploch daného produktu.
Nezabýváme se kusovou výrobou a náklady spojené s výrobou podlimitně malého množství jsou proto příliš vysoké. Proto se u velmi malého množství kusů automaticky přidává do košíku tzv. podlimitní poplatek.
Jeden kus zboží bez potisku si objednat můžete, ale objednávku bude nutné doplnit o příplatek za podlimitní nákup. Pokud máte zájem pouze o vzorek zboží, abyste si mohli vybraný produkt důkladně prohlédnout, je možné si jej objednat. U každého produktu najdete na stránce tlačítko “Koupit vzorek”.
Jeden kus lze přidávat do kombinovaných objednávek, které již obsahují jiné propagační předměty nebo textil s potiskem. Například můžete sestavit objednávku triček, kde od každé barvy a velikosti bude vždy jen jeden nebo velmi málo kusů. Objednat samostatně jeden kus zboží s potiskem není možné, u produktů bez potisku můžete objednat vzorek nebo produkt s manipulačním poplatkem (viz. výše). U velkých objednávek na zakázku je vzorek produktu s potiskem součástí, na detailech se domluvíte se svým obchodníkem.
Do košíku můžete vkládat textil napříč velikostmi, barvami, modely, a dokonce i značkami. Košík ihned po jakékoliv změně ukáže výslednou cenu brandingu pro různorodý mix textilu.
Ano.
Aktuální stav objednávky a mnoho dalšího zjistíte jednoduše on-line ve svém zákaznickém profilu. O průběhu vaší objednávky vás budeme pravidelně informovat.
Kontaktujte svého obchodníka, prověří aktuální stav objednávky. V případě, že nebude objednávka ještě ve výrobě, je změna možná.
Ano, objednávku lze stornovat. V případě, že již začala samotná výroba objednávky, budou vám účtovány storno poplatky.
Daňový doklad najdete v elektronické podobě ve svém zákaznickém profilu. V den expedice vám také dorazí ve formátu PDF do vašeho e-mailu.
Termín dodání najdete v detailu objednávky po přihlášení do zákaznického profilu nebo se obraťte na obchodníka, který zpracovává vaši objednávku.
Délka výroby záleží na zvolené technologii, množství produktů a vytížení výroby. Konkrétní termíny zjistíte v košíku nebo v cenové nabídce od vašeho obchodníka.
Aby mohla výroba produktů s potiskem začít, je nutné nejdříve schválit grafický návrh (umístění loga / motivu na předmětu). Zároveň je nutné uhradit zálohu nebo celou částku za objednávku (výjimka nastává u klientů s povolenou platbou na fakturu, v tomto případě stačí pouze odsouhlasení grafických návrhů).
Údaje pro provedení platby, včetně čísla účtu a variabilní symbolu, vám e-mailem pošleme po potvrzení objednávky. Zároveň veškeré potřebné informace najdete ve svém zákaznickém účtu.
Dopravu zboží v balících zajišťuje společnost DPD. Zboží na paletách pak společnost PPL. Po Praze k přepravě využíváme také kurýrní službu.
Ano. Svou objednávku si můžete zdarma osobně vyzvednout v sídle firmy na adrese Hostivařská 92/6, Praha 10, a to v pracovní dny od 8.00 do 17.00 hodin. Počkejte na SMS a e-mail s informací, že je objednávka připravena k vyzvednutí.
Ano. Konkrétní detaily možnosti dodání do zahraničí zjistíte u našich obchodníků.
Ano. Ceny zboží si na webu můžete přepnout do USD nebo EUR a zakázku v těchto měnách objednat i uhradit. Zákazníci ze Slovenska mohou provádět platbu na náš účet u Tatra Banky.
Ano, platbu kartou můžete zvolit při dokončení objednávky. Ihned po jejím potvrzení budete přesměrování na platební bránu, kde platbu jednoduše provedete.
Je to součást našich obchodních podmínek. U stálých zákazníků individuálně umožňujeme platbu na fakturu se splatností.
V zákaznickém účtu můžete sledovat své stávající i minulé objednávky, poptávky, cenové nabídky i případné reklamace. Zákaznický účet zároveň umožňuje stahovat daňové doklady, nahrávat podklady pro výrobu, spravovat kontaktní či dodací adresy. Zároveň umožňuje registrovat několik poboček a přiřadit jim odlišné kontaktní osoby i adresy pro doručení.
Ne, nemusíte. Registrace a založení zákaznického účtu proběhne automaticky při zadání vaší první poptávky nebo objednávky.
Není. Na jedno IČO připadá jeden zákaznický profil. Pokud si nevíte rady, neváhejte kontaktovat naše obchodníky, pomohou vám.
Kontaktujte majitele účtu. Pokud nevíte, kdo je majitelem účtu, kontaktujte naše obchodníky, pomohou vám.
Klikněte na odkaz Zapomenuté heslo na přihlašovací stránce. V případě, že je registrace provedena na e-mail, ke kterému nemáte přístup, kontaktujte svého obchodníka či naši infolinku 222 367 900.
V showroomu si můžete prohlédnout propagační předměty či vyzkoušet reklamní textil. Nákup zboží z showroomu, bohužel, není možný.
Osobní schůzku je nutné rezervovat - obchodník se vám bude moci maximálně věnovat a bude mít nachystané vzorky, o které projevíte předem zájem.
Ano. Produkty si můžete po předchozí domluvě s obchodníkem prohlédnout v našem showroomu. Vzorky vám na smluvenou dobu také rádi zapůjčíme.
I když náš showroom obsahuje stovky produktů, jedná se stále jen o zlomek nabízeného sortimentu. Proto je nutné vzorky předem objednat. Poplatek za vzorky vám v případě realizace z objednávky odečteme.
Ano, rádi vám vyrobíme vzorky produktu s vaším logem. Vzorování je zpoplatněno.
Od smlouvy bez udání důvodu můžete odstoupit pouze v případě, že objednáváte zboží bez potisku. Pak se na objednávku vztahují příslušné paragrafy platného občanského zákoníku, kdy můžete odstoupit od smlouvy ve 14denní lhůtě. Zboží na míru (např. s potiskem) není možné vrátit bez udání důvodu.
V případě, že má zakoupené zboží vadu, kontaktujte obchodníka, který vaši objednávku vyřizoval (ideálně do 3 pracovních dní). Následně mu zašlete popis vady a fotografie dotčených produktů. Obchodník vám pak navrhne další postup a ideální způsob řešení. Více informací najdete v obchodních podmínkách.
V případě, že u dodaného zboží shledáte nějakou vadu, kontaktujte obchodníka, který vaši objednávku vyřizoval.
Kontaktujte e-mailem svého obchodníka a popište mu vadu, kterou zboží má. Obchodník s vámi následně probere možnosti i další postup. Má-li vadu pouze část objednávky, můžete reklamovat jen dotčené zboží.
Nejprve kontaktujte obchodníka, který vaši objednávku vyřizoval. Následně mu bude třeba poslat fotografie dotčených produktů s popisem vady. V některých případech je nutné poslat vadné zboží k posouzení do naší pražské pobočky. Na celém postupu včetně návrhu nejlepšího vyřešení reklamace, se s vámi domluví obchodník.
Ano. Má-li část objednávky nějakou vadu, můžete reklamovat jen dotčené zboží. Nemusíte tedy reklamovat celou objednávku a posílat k posouzení všechno zboží z ní.
Reklamaci se snažíme vyřešit vždy co nejrychleji a k vaší spokojenosti. Bereme ohled na vámi preferovanou možnost vyřízení.
Reklamované zboží pošlete nebo dopravte na naši pražskou provozovnu. Kompletní adresu najdete na stránce s kontakty.
Na stránce kariéra najdete aktuálně otevřené pracovní pozice. Rádi se s vámi osobně setkáme.
Náš tým je tu pro vás
Nevíte si rady? Kontaktujte některého z našich odborníků, který vám poradí s výběrem a nákupem.